Hirtelen egy meglepően kedvező bejelentéssel állt elő a Louis Vuitton birtokosa.


November 18-án megrendezésre kerül a Portfolio Investment Day 2025, ahol a pénzügyi világ elismert szakértői osztják meg értékes befektetési ötleteiket. Témák terén széles spektrumot ölelünk fel: a részvények, állampapírok, nyersanyagok, kriptovaluták, ingatlanok és műtárgyak piacának legfrissebb trendjeivel és lehetőségeivel ismerkedhetnek meg a résztvevők. Ne habozzon, most van itt az alkalom, hogy csatlakozzon hozzánk!

A világ vezető luxusipari cége a harmadik negyedév során éves szinten 1 százalékos organikus növekedést produkált.

Ez egy fontos mérföldkő, amely a két egymást követő negyedévben tapasztalt visszaesést követi.

Az LVMH a szeptember végével záruló három hónap során 18,3 milliárd eurós bevételt könyvelhetett el. Bár ez az összeg elmarad a tavalyi év harmadik negyedévében elért 19,1 milliárd eurótól, mégis felülmúlta az elemzők által előrejelzett számokat.

Az LVMH legfrissebb közleménye alapján az év első három negyedévében a devizaárfolyamok változása, a kereskedelmi feszültségek és a gazdasági zűrzavarok kihívások elé állították a vállalatot. Ugyanakkor a harmadik negyedév során már világosan megmutatkozott a cég alkalmazkodóképessége és innovatív szelleme.

A vállalat bor- és szeszesital-részlege is jelentős fellendülést tapasztalt, még akkor is, ha a korábbi EU-s italokra kivetett kínai vámok és az amerikai importvámok feszültséget okoztak a piacon.

Az Egyesült Államokban és Európában "szilárd helyi kereslet" mutatkozott a harmadik negyedévben, míg Ázsiában - Japán kivételével - "észrevehető javulás volt tapasztalható a trendekben" - közölte a cég.

A cég kiskereskedelmi részlege kiemelkedő eredményeket mutatott fel a negyedév során, hiszen 7%-os organikus növekedést ért el az előző évhez viszonyítva. A Sephora, mint a szépségápolási termékek piacán jártas kiskereskedő, "figyelemre méltó teljesítményt nyújtott", különösen a Hailey Bieber modell által alapított Rhode szépségápolási márka rekordokat döntő bevezetésével, amely új mércét állított fel a szektorban.

Az LVMH legfrissebb közleménye alapján, a gazdasági és geopolitikai bizonytalanságok ellenére a csoport optimistán tekint a jövőbe. Stratégiájuk középpontjában a márkák vonzerejének folyamatos fokozása, valamint a termékek hitelességének és minőségének megőrzése áll. Emellett kiemelt figyelmet fordítanak a kiskereskedelmi tevékenységekre és a rugalmas szervezeti működésre. A vállalat ambiciózus célkitűzése, hogy 2025-re újból megerősítse globális vezető szerepét a luxuscikkek szegmensében.

A Louis Vuitton, Tiffany & Co., Christian Dior és Moët & Chandon márkákat tömörítő cégcsoport kiemelkedő teljesítménye kedvezően befolyásolta az európai luxusszektort. A Stoxx Europe Luxury 10 index a kereskedés elején 3,5%-os növekedést mutatott, míg a Burberry értéke 7%-kal emelkedett, a Gucci mögött álló Kering pedig 6%-os erősödéssel zárta a napot. Ezen kívül a francia tőzsde irányadó indexe is figyelemre méltó teljesítményt nyújtott, több mint 2%-os emelkedéssel.

Címlapkép forrása: Portfolio magazin.

Ez a dokumentum nem tekinthető befektetési tanácsadásnak vagy ajánlásnak. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a következő jogi információk részletesen tájékoztatják a témáról.

Related posts