Az esztergomi Suzukik gyorsulása lényegesen csökkent.

A gyengébb motor következtében akár 2 másodperccel hosszabb idő szükséges a 0-ról 100-ra való felgyorsuláshoz.
Mint azt már korábban említettük, az Esztergomban gyártott Suzuki modellek a korábbiaknál alacsonyabb teljesítményű motorokkal fognak rendelkezni.
A Vitarába és az S-Crossba beépített 1,4 literes, négyhengeres turbós benzinmotor teljesítménye a korábbi 129 lóerőről 110 lóerőre csökkent. Azonban a csúcsteljesítmény már nem 5500, hanem 4400-as percenkénti fordulatszámon érhető el.
A legújabb Euro 6e-bis karősanyag-kibocsátási normának megfelelő, némileg kevesebbet fogyasztó új K14D erőforrás 235 Nm-es csúcsnyomatéka változatlan, viszont a korábbi 2000-3000 helyett a 2000-2500-as fordulatszám-tartományban érhető el.
A lágyhibrid technológia keretein belül a továbbfejlesztett villanymotor teljesítménye 13,6 lóerőről 16,3 lóeróra nőtt, míg a nyomaték 53 Nm-ről 50 Nm-re mérséklődött.
A Vitara elsőkerék-hajtású, hatfokozatú kézi váltós modelljének teljesítménye csökkent: a 0-100 km/h gyorsulási ideje 9,5 másodpercről 11,4 másodpercre nőtt. Az összkerekes változat esetében a helyzet hasonló, hiszen az eddigi 10,2 másodperces idő 12,2 másodpercre emelkedett a sprint során.
Az S-Cross gyorsulásában is hasonló mértékű változás következett be, hiszen a végsebesség mindkét modellnél 195 km/h-ról 180 km/h-ra mérséklődött.
Viszonyításképp, a Vitara 10 évvel ezelőtt debütált 120 lóerős 1,6 literes Euro 6-os szívómotorral, illetve ötfokozatú kézi váltóval szerelt kivitele 11,5 másodperces 0-100-as gyorsulásra és 180 km/h végsebességre képes, a mindössze 156 Nm nyomaték miatt viszont kevésbé rugalmas.
A legújabb modellfrissítés eredményeként a turbós benzinmotor újra elérhető automata váltóval. A 6 fokozatú bolygóműves automatával felszerelt Suzuki modellek impresszív teljesítményt nyújtanak, hiszen 0-100 km/h sebességre mindössze 10,1-11 másodperc alatt gyorsulnak.
A Suzuki közlése szerint a "japán mérnökök úgy optimalizálták a teljesítményt, hogy a hétköznapi használat során ebből szinte semmit nem érzékel a vezető". A gyártó adatai szerint a Vitara és S-Cross sofőrök a vezetési idő 99,9 százalékában a 110 lóerő alatti teljesítménytartományt használják.
A 2025-ös autómodellek ára változatlan maradt. A csökkentett maximális teljesítmény következtében a regisztrációs adó, a forgalomba helyezési illeték és a gépjárműadó is alacsonyabb lett.
A kizárólag robotizált automata váltóval felszerelt, 1,5 literes szívó benzinmotorral működő, 116 lóerős és 138 Nm nyomatékú normál hibrid Suzukik forgalmazása véget ért.