Fedezd fel a legújabb Mercedes sportkombit, amely lenyűgöző 700 lóerős teljesítménnyel bír!


Bár a V8-as motor helyett "csak" egy 6 hengeres egységet kapunk, az E-osztály puttonyos csúcsmodelljének Brabus változata bőséges teljesítményt kínál, így az erőhiánytól egyáltalán nem kell tartanunk.

Míg az előző Mercedes E-osztály szupersportos AMG csúcsmodellje, az E 63 S egy 612 lovas 4 literes V8-as benzinmotort vonultatott fel, addig az aktuális generáció legvadabb delikvense, az általunk már rendesen meghajtott E 53 egy 3 literes 6 hengeres motorra épülő plugin hibrid hajtásláncból hoz ki hasonló maximális teljesítményt.

A Brabus természetesen azokra is figyel, akik a gyári E 53-nál kicsit izgalmasabb E-Klasséra vágynak. Számukra készült ez a vadonatúj tuningolt sportkombi, amely 15-30 milliméterrel lejjebb ültetett, hogy még sportosabb megjelenést és dinamikát kínáljon.

A benzinmotor teljesítménye lenyűgöző módon 449 lóerőről 537 lóerőre emelkedett, míg a nyomaték 560 Nm-ről 660 Nm-re nőtt, így még izgalmasabb vezetési élményt kínál.

Az energiát egy 28,6 kWh kapacitású akkumulátorból táplálkozó villanymotor érkezik, amely 163 lóerőt és 480 Nm-t produkál. A végeredmény pedig lenyűgöző: kereken 700 lóerő és 850 Nm nyomaték.

Az összkerék-hajtású kombi, amely 9 fokozatú automata váltóval van felszerelve, lenyűgöző teljesítményével tűnik ki: 0-100 km/h gyorsulása 3,9 másodpercről 3,7 másodpercre mérséklődött, míg az elektronikusan korlátozott végsebessége eléri a 280 km/h-t.

A 2,36 tonnás súlyú és 97 kilométeres elektromos hatótávval rendelkező Mercedes-AMG E 53 T-modell alapára Magyarországon 45,5 millió forint.

Related posts