Az Airbus optimizmussal tekint a jövőbe, mivel a légitársaságok folyamatosan növekvő érdeklődést mutatnak a repülőgépeik iránt.


Christian Scherer, az Airbus repülőgépgyártó üzletágának vezetője úgy véli, hogy bár az ellátási láncok helyzete lényegesen kedvezőbbé vált, még mindig akadnak szűk keresztmetszetek. Különösen a keskenytörzsű repülőgépek hajtóműveinek szállítása és a szélestörzsű gépek kabinbelső elemeinek, például a mosdóknak a beszerzése terén tapasztalhatóak nehézségek.

Ennek ellenére a menedzsment továbbra is kitart az idei évre vonatkozó szállítási előrejelzés mellett.

Óva intenék mindenkit, hogy túl messzemenő következtetéseket vonjon le a havi számokból

- nyilatkozta Scherer, utalva a közelmúltban tapasztalt havi szállítási csökkenésekre az előző évhez képest. "Fokozatos növekedés tapasztalható a CFM-motorok szállításaiban. Azért nem változtattunk az éves kilátásainkon, mert úgy véljük, hogy mostantól az év végéig megkapjuk a szükséges motorokat" - tette hozzá. "Közel 40 gép parkol a rendszerünkben" - mondta Scherer, utalva azokra a repülőgépekre, amelyek egyébként készek, de nem szállíthatók a légitársaságoknak, mert várják a külön értékesített motorjaikat.

A GE Aerospace és a francia Safran közös tulajdonában lévő CFM szállítja a legnépszerűbb Airbus A320neo család motorjainak több mint felét, versenyezve a Pratt & Whitney alternatív hajtóműveivel.

Scherer a párizsi légibemutatót megelőző Airbus piaci előrejelzésekkel és termékekkel kapcsolatos tájékoztatón beszélt, ahol kijelentette, hogy a légitársaságok repülőgépek iránti kereslete továbbra is "nagyon erős".

Az alábbiakban egyedi szövegezést találhatsz a "Forrás: Reuters" kifejezésre: "Információforrás: Reuters"

Related posts