A BKK bejelentette, hogy a megszűnő trolivonalon is bevezeti az elsőajtós felszállást, ami valóban abszurd helyzetet teremt. Míg a vonal hamarosan eltűnik, a közlekedési hatóság úgy döntött, hogy ezzel a lépéssel próbálja meg megkönnyíteni az utazást a má


Az elsőajtós felszállás bevezetése csak a végállomásokról 20 óra után elinduló járművekre vonatkozik. Ezért előfordulhat, hogy a megadott vonalakon olyan járatok is közlekednek, amelyekre még 20 óra elteltével is szabadon fel lehet szállni az összes ajtón. Például a Kápolna térről 19:56-kor induló 75-ös trolibuszra 20:36-kor még minden ajtón lehet beszállni a Radnóti Miklós utcánál. Erről a különös helyzetről részletesebben is olvashatsz, extrém példákkal illusztrálva.

A 75A trolibusznak mindössze napi 3 indulása van 20:00 után (munkanapokon csak 2), itt különösen nagy jelentősége van az elsőajtós felszállás bevezetésének...

Az intézkedés átgondolatlanságát nemcsak az elenyésző számú indulás jelzi, hanem az is, hogy

a 75A trolibusz május 24-én meg is szűnik, mindössze 19 napot lesz érvényben a menetidőt növelő intézkedés.

Ahelyett, hogy az utasokat összezavarták volna, talán érdemes lett volna megvárni az elsőajtós rendszer bevezetésének kiterjesztését a 75-ös trolin május 24-ig, amikorra már csupán az alapjárat fog üzemelni.

Related posts